söndag 1 november 2015

Allhelgonahelgen

Denna helg är en blandning av skräck ( Halloween ) och även en helg då vi ska tänka på våra nära och kära som inte finns bland oss längre.

Det är ju även Allhelgonahelgen då man åker med ljus till kyrkogården,

Vi åkte igår ,men det var inte lika mycket folk som det brukar vara. Jag tror många åkte dan före. Dom gick ut med i tidningen att det skulle bli mycket trafik.

Jag gjorde något fel med kameran här.Men jag sätter in bilden i alla fall. För jag har inget annat kort.
Här är minneslunden på vår kyrkogård där våra nära och kära vila.
Ja många tankar far omkring i en huvud en sådan här dag.

Hoppas ni får en fin söndag .

Nu väntar skogen här. Och jag hoppas få lite fina höstbilder på mina fyrbenta i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar